duminică, 2 ianuarie 2011

Joe Cole : "Sezonul meu începe acum !"

   
   Joe Cole crede că golul marcat de el în minutul 92 al meciului cu Bolton, este cheia unui an 2011 foarte bun. Englezul a fost introdus de Hodgson spre finalul partidei. Golul său a adus victoria cormoranilor pe Anfield, acesta fiind primul gol pentru Joe în Premier League de când este la Liverpool. Mijlocaşul este disperat să ajute clubul cât mai mult pentru a ajunge în top. 

       " Sunt fericit că am marcat primul gol în Premier League pentru Liverpool, dar mai important a fost că echipa a învins. O centrare foarte bună a lui Stevie, apoi Maxi a dus mingea în faţa porţii de unde am reuşit să marchez. Mă simt foarte fericit când văd că sunt pe lista marcatorilor după atâta timp. Vreau să joc şi trebuie să muncesc mult ca să-i arăt antrenorului că merit să fiu în primul 11. Am nevoie de meciuri în picioare ! Lumea vorbeşte de încredere, dar singurul mod prin care poţi căpăta încredere este acela de a juca. Vreau să le arăt oamenilor de ce sunt capabil ! " a declarat mijlocaşul englez, Joe Cole.

   O şansă pentru Joe ar fi în meciul de miercuri contra lui Blackburn Rovers de pe Ewood Park. Partida va avea loc de la ora 22:00, ora României.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.