miercuri, 19 ianuarie 2011

Kelly recunoscător lui Glen !

  Fundaşul dreapta al lui Liverpool, britanicul Martin Kelly, a afimat faptul că un rol important în evoluţia şi ajungerea lui la prima echipa a lui Liverpool l-a avut Glen Johnson, titularul de drept pe acel post în echipa de pe Anfield. Kelly este un produs total al clubului Liverpool, având doar 20 de ani. Dalglish l-a lăudat după prestaţiile din meciurile în care a evoluat şi a susţinut că nu există nici o îndoială spre a-l pune în primul 11. 

     " Am fost fericit că am jucat într-un meci aşa de mare ca cel cu Manchester United din FA Cup. Îmi amintesc că am ratat o finala FA Youth Cup datorită unei accidentări, şi eram devastat, dar acum sunt foarte fericit că m-am întors în această competiţie. Glen a fost un ajutor mare pentru mine. Văzându-l cum joacă şi cum se mişcă pe teren şi la antrenamente, m-a ajutat mult. Pot juca şi ca fundaş stânga, dar antrenorul a decis ca eu să rămân pe dreapta, iar Glen să plece pe stânga. Sper că performanţele mele îl vor face pe antrenor să mă ţină în primul 11. Îmi place să joc ca şi fundaş stânga, dar dacă va veni timpul să joc fundaş central, o voi face fără probleme. " a declarat tânărul fundaş englez, Martin Kelly.

  Nu ar fi o problemă pentru el să joace şi ca fundaş central pentru că înălţimea îl ajută (1,91 m), este foarte încrezător şi vrea să demonstreze că merită să fie în primul 11. Mult noroc Kelly ! Te descurci grozav !

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.