marți, 4 ianuarie 2011

Reina nu pleacă de la Liverpool !

   
   Goalkeeper-ul cormoranilor, Pepe Reina, a pus capăt speculaţiilor conform cărora Manchester United, Arsenal şi Real Madrid doresc să îl achiziţioneze. Sezonul trecut a semnat un contract pe şase ani cu Liverpool, iar dacă va duce contractul la bun sfârşit, va avea 11 ani de carieră pe Anfield Road.

    " M-am săturat de speculaţii conform cărora eu voi pleca de la Liverpool la o echipă din Anglia sau din străinătate. Sunt un om care se ţine de cuvânt şi îmi voi onora contractul care îl am la Liverpool. Poveştile din ziare conform cărora eu vreau să plec nu sunt adevărate. Nu am vorbit cu nimeni niciodată despre acest lucru şi pot să vă spun că sunt 100 % jucătorul lui Liverpool. " a declarat portarul spaniol.

   Este bine că Reina va rămâne pentru că cel puţin avem poarta asigurată de un portar valoros, de talie mondială. Brad Jones vine tare din spate, dar nu cred că în următorii ani îi poate lua locul lui Reina în poartă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.