luni, 10 ianuarie 2011

Dalglish despre viitor şi transferuri !

  Kenny Dalglish şi Damien Comolli au fost prezenţi astăzi la o conferinţă de presă pe Anfield. Reporterii le-au pus întrebări din toate domeniile. El le-a spus reporterilor cu privire la contractul său şi la viitorul apropiat :

     " Înţelegerea mea este până la finalul sezonului. Nu sunt condiţii sau promisiuni. Dacă îmi fac treaba bine şi vine altcineva la finalul sezonului în locul meu mai bun decât mine, nu este nici o problemă. Sunt aici să ajut clubul ! "

  Cu privire la aducerea altor jucători la club în ianuarie, Kenny afirmă :

     " Doar daţi-mi un timp ! Nu ştiu sigur dacă da sau nu ! " 

  Damien Comolli a declarat că a discutat despre transferuri cu Roy, dar acum trebuie să discute şi cu Kenny. Va fi o campanie dificilă pentru Liverpool.

  Întrebat despre isprava lui Ryan Babel , olandezul punând pe Twitter o poză cu arbitrul Howard Webb în tricoul lui Manchester United, după erorile de arbitraj făcute de acesta în partida de ieri, regele a replicat :

     " A fost un pic distractiv , nu-i aşa ? " 

  Kenny încearcă să-l aducă pe Torres la forma sa consacrată , spunând despre acesta că este un briliant :

     " În meciurile în care l-am văzut, Torres este un briliant ! Acolo în faţă depune efort foarte mult. Cineva m-a întrebat ieri dacă am o baghetă magică, dar i-am răspuns că nu am nevoie. El este încă un golgheter şi cred că oricine îi poartă frică pe teren.  Liverpool Football Club nu a stat niciodată într-un jucător. Toţi suntem o echipă ! "

  Următoarea încercare pentru Kenny este miercuri, atunci când Liverpool se deplasează la Blackpool. Sperăm să spargem gheaţa şi să învingem pe Bloomfield Road.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.