marți, 11 ianuarie 2011

Liverpool - cea mai faimoasă !

  
  Managerul lui Blackpool, Ian Holloway, crede că nu există vreo echipă care să aibă o asemenea tradiţie şi asemenea fani cum are Liverpool. 

     " Sper doar că lucrurile vor merge bine la Liverpool deoarece tradiţia clubului, fanii, cântecul cel cântă la început, o fac pe Liverpool să fie un club real şi adevărat. Vreau să o fac pe Blackpool faimoasă, poate nu atât de faimoasă cum este Liverpool, deoarece nici Ferguson nu a făcut-o încă pe Manchester. Mai are de muncit până o să o facă mai faimoasă decât Liverpool. "

  În ceea ce priveşte venirea lui Kenny Dalglish pe banca lui Liverpool, Ian a declarat :

      " Kenny Dalglish este o legendă şi sper că va face treabă pentru că îşi merită locul în opinia mea. Am fost odată cu soţia mea în vacanţă şi după atâta treabă vroiam să mă relaxez. Ea mi-a adus cartea lui Kenny Dalglish, iar eu am rămas blocat de ce spunea el acolo, de modul în care vorbea, relatând despre viaţa lui. A fost într-adevăr fantastic. Nu cred că am văzut în viaţa mea un jucător mai bun decât Kenny Dalglish. Să marchezi ca antrenor-jucător golul care îţi aducea dubla , cred că a fost fantastic. Este un coleg fantastic şi aş vrea să învăţ mai multe de la el, dar acum nu am posibilitatea pentru că ne întâlnim unul împotriva celuilalt, ceea ce este magnific. "

  Duelul dintre Ian Holloway şi Kenny Dalglish, sau mai bine spus duelul dintre Liverpool şi Blackpool, va avea loc miercuri, 12-01-2011, pe Bloomfield Road de la ora 22:00. Aşteptăm victoria cormoranilor !

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.