marți, 31 mai 2011

Agger mai are multe de demonstrat ...

   Accidentatul Daniel Agger, este foarte încrezător acum, mai ales că a revenit la antrenamente. Sezonul viitor este clar în vizorul lui, deoarece în acest campionat încheiat, nu a apucat să demonstreze în totalitate ceea ce ştie.

     " A fost destul de greu în ultimele săptămâni, mai ales că nu am putut să merg. Sunt foarte încrezător că pot reveni în forţă. Ştiu că am spus acest lucru de fiecare dată, dar acum am făcut totul pentru ca fiecare 'muşchiuleţ' al meu să fie puternic, şi am făcut totul conform îndrumărilor acordate de  medici. Aş face orice lucru, doar să nu fiu accidentat încăodată. " a susţinut Danny.

   După cum ştiţi şi voi, acesta a ratat marea parte a sezonului datorită accidentărilor suferite, iar noi nici nu prea l-am simţit în echipa cormoranilor. Sperăm să treacă peste această perioadă neagră şi să se pregătească foarte bine în această vară, deoarece sezonul viitor va fi unul extrem de dificil pentru noi.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.