marți, 24 mai 2011

Tatuajele l-au inspirat pe Skrtel

   Martin Skrtel trebuie felicitat pentru ceea ce a realizat sezonul acesta. Slovacul a jucat în toate partidele cormoranilor, bifând toate minutele din acest sezon. De asemenea, el a susţinut că tatuajul pe care îl are, l-a inspirat foarte mult. 

   Pe pieptul slovacului este scris în latină "Veni, vidi, vici", ceea ce înseamnă "Am venit, am văzut, am cucerit". Leighton Baines de la Everton este singurul jucător din fotbalul englez care se poate lăuda cu o performanţă asemănătoare cu cea a lui Skrtel.

     " Sunt fericit de ceea ce am reuşit. Treaba mea este să protejez echipa de a nu primi gol, prin tackling-uri, blocări, orice va fi nevoie. Dacă va trebui să intri dur pentru echipa ta, nu mai stai să te gândeşti. "

     " Accidentările minore fac parte din fotbal. Dacă durerea nu e aşa de mare, mai poţi juca. "

    " 'Veni, vidi, vici' este filozofia mea. Mi-a plăcut de prima dată de cum am citit-o. Trebuie să lupţi ca să câştigi! Mi-am tatuat-o după ce mi-am rupt piciorul. Am mers în Slovacia, şi în timp ce îmi tatuam expresia pe piept, mă uitam la Liverpool - Manchester United. " a mai afirmat Martin Skrtel.

   Slovacul trebuie felicitat pentru performanţa reuşită în acest sezon. Felicitări, Skrtel!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.