miercuri, 25 mai 2011

De ce a plecat Xabi Alonso?

   Fostul star a lui Liverpool, Xabi Alonso, a declarat în presă motivele pentru care a părăsit clubul de pe Anfield. El a ajuns la Real Madrid în vara lui 2009, după speculaţii cu privire la plecarea sa, care au durat timp de 12 luni.

 
   Rafa Benitez, antrenorul cormoranilor de atunci, a afirmat în presă că vroia să-l aducă pe Gareth Barry ca  înlocuitor pentru Xabi Alonso, iar acest lucru l-a deranajat pe mijlocaşul spaniol, care nu se mai simţea dorit pe Anfield.

     " La finalul sezonului am vorbit cu Rafa, care îmi spuse că vrea să aducă întăriri, iar eu aş putea fi unul din jucătorii care trebuiau înlocuiţi. Dacă venea vreo ofertă, eu eram vândut pentru a obţine bani ca să aducă un alt jucător. Am acceptat acest lucru pentru că sunt un jucător profesionist. "

     " La finalul sezonului am ştiut ce se va întâmpla, şi am decis să fac un pas mai departe în cariera mea. A fost o decizie grea de luat, dar am decis ceea ce era mai bine pentru că nu mă simţeam confortabil, însă, mă simţeam foarte fericit alături de echipă şi ştiam că putem face lucruri măreţe. "

     " Atunci când s-a încheiat sezonul, am vorbit cu antrenorul. Ştiam că Real Madrid va veni cu o ofertă, iar dacă termenii contractuali erau acceptabili, vroiam să plec. " a mai adăugat Xabi Alonso.

   Şi s-a dus şi Xabi Alonso ... Nu ştiu dacă o să mai avem vreodată perechea de mijlocaşi pe care am avut-o (Xabi Alonso - Mascherano). Se pare că Rafa Benitez nu mai pare acel antrenor fantastic, având în vedere că nu l-a mai vrut pe cel mai bun mijlocaş din Premier League din acea vreme - Xabi Alonso. Acum, îmi dau seama că Fernando Torres a avut dreptate în ceea ce a susţinut - " Am ştiut că odată cu plecarea lui Xabi Alonso, s-a dus totul. "

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.