vineri, 20 mai 2011

Babel - am greşit pentru că l-am vândut?

 
   Cu toate că nu a impresionat pe deplin în timpul său ca jucător a lui Liverpool, fapt pentru care a fost cedat formaţiei germane Hoffenheim, mulţi consideră că Ryan Babel mai avea multe de demonstrat multe în Anglia.

   Conform spuselor olandezului în vârstă de 24 de ani, chiar şi Steven Gerrard împărtăşeşte aceleaşi gânduri.

   Să vedem totuşi ce a declarat Ryan Babel:

     "Liverpool nu a utilizat pe deplin abilităţile mele. La fel a fost şi cu Rafa Benitez şi cu Roy Hodgson. Cred că Dalglish mi-ar fi dat o şansă echitabilă. Steven Gerrard a fost inspiraţia mea. El a spus adesea că nu trebuie să renunţ. Când am plecat, de asemenea, Steven mi-a spus că el a fost convins de calităţile mele, şi că încă mai pot fi un jucător mare. "Liverpool va regreta plecarea ta" - au fost ultimele sale cuvinte pe care mi le-a spus. " a susţinut Ryan Babel despre Liverpool şi Steven Gerrard.

   Până acum, Babel pare să fi infirmat spusele căpitanului lui Liverpool, întrucât olandezul nu impresionează nici la Hofenheim, formaţie pentru care a înscris un singur gol în 16 apariţii.

P.S. - Articol realizat de lfc4life 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.