luni, 23 mai 2011

Shelvey - în aşteptarea sezonului următor

   Jonjo Shelvey vrea să uite cât mai repede de acest sezon dezastruos, la fel cum ne dorim cu toţii, şi crede că Liverpool va arăta magnific în sezonul care va veni. 

   Înfrângerea de pe Villa Park a fost demnă de un record negativ. Cormoranii au ratat calificarea într-o cupă europeană după 11 ani de prezenţe continue în fotbalul internaţional, dar jucătorii promit un campionat viitor de toată frumuseţea.

     " Cred că sezonul următor va fi unul mare pentru Liverpool. Întotdeauna se aşteaptă mult de la un club precum Liverpool, dar acum îl avem pe Kenny Dalglish, şi credem că putem arăta bine în sezonul care urmează. Faptul că lucrez alături de Dalglish, înseamnă foare mult pentru mine. "

     " Ne pare rău că nu ne-am calificat în Europa pentru că acolo este o şansă mare pentru jucătorii tineri să se afirme, şi să-i arate managerului ce pot. Eu am avut şansa să joc în acest sezon şi mi-a plăcut. " 

     " Am auzit câţiva suporteri spunând că este mai bine pentru că am ratat calificarea în Europa League, deoarece ei vor ca noi să ne concentrăm mai mult pe campionat. " a mai adăugat jucătorul de 19 ani.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.