joi, 12 mai 2011

Dalglish - The King is back

   Site-ul oficial al cormoranilor, a anunţat că legendarul Kenny Dalglish a semnat un contract cu Liverpool pe trei ani, după ce acesta a fost numit interimar până la finele sezonului, în ianuarie. Acest om merită să scrii şi o zi întreagă despre el, după ce a făcut o mulţime de lucruri pentru acest club magnific.

   Directorul clubului, Ian Ayre, a susţinut că Dalglish era singurul candidat pe acest post, excluzând alte variante precum Villas-Boas sau Rafa Benitez. 

   Principalul patron al clubului, John Henry, s-a arătat extrem de mulţumit de această numire a lui Kenny în funcţia de manager principal.

     " Kenny este o figură legendară pentru Liverpool, ca şi fotbalist, dar şi ca antrenor. De la revenirea sa în ianuarie, el a arătat un mod de a conduce extraordinar, şi a realizat parteneriate extraordinare cu asociaţii clubului. Atmosfera din jurul clubului s-a schimbat total, datorită prezenţei lui. Nimeni altcineva nu ar fi putut să producă un astfel de impact. Prin urmare, sunt încântat că a semnat un nou contract. Nu trebuia să ne uităm niciunde pentru a căuta un antrenor. "

     " Sunt fericit că am ajuns la un acord şi cu Steve Clarke, contribuţia sa alături de Kenny în vestiar fiind clar observată pe parcursul ultimelor luni. " a susţinut John W. Henry.

   Omul în cauză, Kenny Dalglish, nu şi-a putut ascunde bucuria după ce a semnat un nou contract, pe trei ani, cu Liverpool.

     " Când am luat clubul în ianuarie, am spus că vreau să-l ajut până la finalul sezonului. Acum, patronii, au decis prin înţelepciunea lor, ca eu să rămân mai mult timp, şi este o veste fantastică, atât pentru mine, cât şi pentru Steve Clarke - amândoi am semnat contracte. John Henry (patron) şi Tom Werner (preşedintele clubului), au făcut ceea ce este mai bine pentru club, şi i-au adus pe oamenii care vor să conducă clubul înainte. Amândoi sunt câştigători, amândoi înţeleg ceea ce vor suporterii, şi înţeleg modul în care trebuie să decurgă lucrurile. Sunt fericit că am ocazia să construiesc ceva minunat aici. "

     " Vreau să salut eforturile tuturor jucătorilor care au fost fantastici, şi vreau să le mulţumesc tuturor persoanelor de la club pentru primirea pe care mi-au acordat-o de la venirea mea în ianuarie. "

     " De asemenea, vreau să-i mulţumesc şi lui Steve Clarke pentru munca pe care am depus-o împreună. Jucătorii iubesc antrenamentele, înţeleg importanţa lor în meciurile pe care le disputăm, şi au răspuns într-un mod briliant la ceea ce le-am cerut. " a mai adăugat noul antrenor a lui Liverpool, Kenny Dalglish.

   
   Cred că toţi suporterii aşteptau această veste, care nu o putem caracteriza decât prin faptul că a fost luată  printr-o decizie extrem de înţeleaptă a conducerii. Acum sunt mult mai încrezător în şansele noastre la titlu, în sezonul următor. Mult succes, Dalglish!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.