duminică, 15 mai 2011

Kenny - startul a fost decisiv

   Antrenorul lui Liverpool, Kenny Dalglish, a susţinut că modul în care băieţii săi au început partida, a reprezentat un punct decisiv al acestui meci, care a influenţat scorul de pe tabelă. 

   Spurs a început tare partida, iar după 9 minute, van der Vaart a marcat în poarta cormoranilor printr-un voleu superb. Penalty-ul gratuit acordat de Howard Webb celor de la Spurs, a spulberat visele cormoranilor, ducând cele trei puncte pe White Hart Lane.

     " Cred că ei au început mai bine decât am făcut-o noi, marcând un gol la începutul partidei. Noi am început să jucăm fotbal prin minutul 25-30. Arătam mai bine, dar ei au marcat un gol la începutul reprizei secunde, şi acest lucru le-a acordat un sprijin în joc. "

     " A fost dificil pentru noi să spargem apărarea lor, dar nici nu cred că Reina a fost prea ocupat. "

    " Suntem dezamăgiţi că nu am obţinut rezultatul dorit, dar mai ales jucătorii, care şi-au dorit să încheie partidele de pe Anfield cu un succes, ca răsplată pentru munca depusă de ei din ianuarie. "

     " Nu înţeleg de ce nu am început partida aşa cum o face întotdeauna, dar mai există şi zile dintr-acestea. "

   Dalglish a refuzat să comenteze decizia arbitrului Howard Webb, care a acordat penalty la pătrunderea lui Steve Pienaar, dar el a mai adăugat:

     " În mintea mea nu este lupta pentru locul cinci, ci dezamăgirea jocului prestat de noi. "

   Chiar dacă dezamăgirea este mare, ultimul meci din acest sezon de pe Anfield s-a încheiat cu celebrul tur al terenului făcut de jucători. Aprecierea publicului a fost încântătoare, toţi fiind fericiţi, în ciuda rezultatului dezamăgitor.

     " Aprecierea va fi întotdeauna aici pentru suportul lor, deci, câteodată este bine să-i recompensezi cu o victorie, şi cred că am fost lipsiţi de noroc astăzi pentru că nu am putut să le-o dedicăm suporterilor. " a mai adăugat Kenny. 

   Singurul lucru la care mai sperăm acum, este ca Birmingham să nu piardă la Tottenham, mai ales că aceştia au nevoie de victorie pentru a se salva de la retrogradare, iar Liverpool să câştige partida de pe Villa Park. Speranţa moare ultima!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.