luni, 3 octombrie 2011

Carroll - "Dedic acest gol tuturor !"

   Andy Carroll a marcat în partida cu Everton primul său gol din acest sezon, iar reuşita i-a dedicat-o lui Kenny Dalglish şi suporterilor clubului de pe Anfield. 

     " Dedic golul tuturor - lui Kenny, băieţilor, suporterilor şi la toată lumea care m-a susţinut. "

     " Te simţi fantastic când marchezi, dar până la urmă nu contează cine o face, atâta timp cât noi câştigăm cele trei puncte. Aceasta este de departe amintirea cea mai frumoasă de când sunt aici. " 

     " Am obţinut un rezultat bun şi mă bucur că mi-am văzut numele pe tabela de marcatori. M-am simţit minunat. "

     " Îmi amintesc foarte bine cum Bellers (Craig Bellamy) a fugit pe bandă, i-a pasat-o lui Jose care a centrat, Dirk a lăsat-o, iar eu am fost norocosul care a marcat. " a mai adăugat Andy. 

   Sperăm ca Andy să marcheze de acum în fiecare meci, pentru că este un atacant letal în careu, dacă îi pui mingea pe cap sau la şut. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.