luni, 17 octombrie 2011

Gerrard - "Ne batem pentru TopFour !"

   
   Căpitanul cormoranilor, Steven Gerrard, crede că echipa de pe Anfield este foarte bine plasată, pentru a termina la finalul actualului campionat, pe loc de Uefa Champions League, competiţie care le-a lipsit foarte mult cormoranilor în ultimii ani. 

   Mijlocaşul de 31 de ani a marcat în partida cu United, dintr-o lovitură liberă, care l-a lăsat spectator pe De Gea, acesta fiind eroul echipei oaspete, salvând nişte goluri ca şi făcute pentru Liverpool.

     " Am jucat probabil cu cea mai bună echipă din Premier League, iar acest lucru a arătat cât de departe am ajuns, fiind nemulţumiţi pentru că nu am luat toate punctele din acel derby. "

     " Am rezistat testului şi am demonstrat că suntem la fel de buni ca cei mai buni din ligă. Suntem încrezători că putem atinge Top 4. " a mai adăugat Gerrard.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.