duminică, 9 octombrie 2011

Skrtel e tătic pentru prima dată !

   ' Martin Skrtel şi frumoasa lui iubită, Barbora. '
   
   Liverpool Football Club este încântată să transmită felicitările cuvenite lui Martin Skrtel, care a devenit tătic.

   Prietena sa, Barbora, a dat naştere vineri seara unui băiat, într-un spital din Liverpool, iar jucătorul slovac nu şi-a putut ascunde starea de bucurie în care se află, după naşterea primului său copil.

     " Vreau să vă dau nişte veşti minunate! Prietena mea, Barbora, a dat naştere primului nostru copil. Această veste am primit-o vineri, după meciul Slovaciei din Rusia, şi pot să vă spun că Barbora şi Matteo sunt foarte sănătoşi. "

     " Îmi pare rău că nu am putut să fiu cu ei datorită meciului meu de la naţională, dar pe de altă parte, sunt foarte fericit şi foarte mândru! "

     " Aş vrea să le mulţumesc tuturor oamenilor care ne-au sprijinit, mai ales celor care lucrează la spitalul din Liverpool, însă mulţumirea mea specială merge către Mrs Jane Ashton, care lucrează pentru Liverpool FC. Ea a fost cea care a ajutat-o pe Barbora cu tot ce trebuia. De asemenea, ea mi-a dat mie toate informaţiile necesare, ca să fiu la curent cu totul. " a mai adăugat proaspătul tătic, Martin Skrtel.

   Toată lumea de la club îi doreşte sănătate celui mic, dar şi fericitului cuplu, iar noi ne alăturăm lor şi le dorim fericire şi sănătate întregii familii Skrtel!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.