duminică, 9 octombrie 2011

Reina: "Patronii m-au oprit să plec la Arsenal"


   Pepe Reina admite că a în mandatul foştilor patroni, a fost foarte aproape să plece de pe Anfield.

 Portarul spaniol recunoaşte faptul că a fost aproape de despărţirea de Liverpool în mai multe rânduri. Prima dată, numele lui  Pepe a fost legat de o mutare la Arsenal. Tranzacţia a picat deoarece foştii patronii aveau nevoie de jucători importanţi la club, pentru că voiau să vândă echipa, iar un cumpărător serios nu ar fi cumpărat-o fără staruri. Aceste lucruri s-au petrecut imediat după ce Pepe a câştigat Campionatul Mondial cu Spania.

 "A fost o trecere de la extaz la agonie pentru mine; am văzut că Liverpool se îndreaptă spre prăpastie" a scris portarul în noua sa autobiografie.

 "Când am semnat prelungirea contractului în 2010, am simţit că lucrurile vor merge bine, pentru că m-au convins persoanele de la club că suntem pe drumul cel bun. Şimturile mi-au fost însă înşelate. Clubul începea să intre in declin, iar eu am primit o ofertă de la Arsenal. Conducerea clubului a respins oferta pentru că valoarea mea era crucială în vinderea clubului. Bineînţeles că şi Stevie şi Carra au avut un cuvânt greu de spus pentru a păstra lucrurile pe linia de plutire la club" a mai precizat Pepe. Pepe mai spune şi faptul că soţia sa l-a convins să rămână în iarnă, dar şi că a fost dezamăgit de rezultatele sub mandatul lui Hodgson.

 În octombrie 2010, Henry a preluat clubul venerat de noi, iar Pepe a fost inclus în planurile de viitor ale lui Liverpool; acum cu toţii ne bucurăm de această decizie fastă. 


LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.