marți, 25 octombrie 2011

'Micuţul' Spearing - mai tare ca piatra

   Jay Spearing a afirmat că este pregătit să-i demonstreze lui Kenny Dalglish, că poate să facă faţă unui meci dificil, cum este cel din Cupa Carling, de miercuri, atunci când formaţia de pe Anfield se va deplasa pe Britannia Stadium, unde va juca împotriva lui Stoke City, echipă care a învins-o pe Liverpool în acest sezon, în ciuda dominării totale a elevilor lui Kenny.

   'Micuţul' mijlocaş englez nu crede că înălţimea lui ar fi o problemă, în duelul pe care acesta îl va avea împotriva masivilor jucători ai lui Tony Pulis.

     " Am avut un sezon 'amestecat' până acum. Odată cu venirea jucătorilor noi, nu am mai primit multe oportunităţi de a juca, cum mi-aş fi dorit, dar ştiu că trebuie să trag tare la antrenamente, pentru a primi şansa pe care o merit. "

     " Trebuie să fac tot ce-mi stă în putinţă la antrenamente, pentru a-i arăta boss-ului că merit să joc cu Stoke. "

     " Dacă voi fi chemat să joc, va fi un meci mare pentru mine. Ei au mulţi jucători masivi în echipă, dar eu pot să arăt că mă pot duela cu orice, fie că este mai înalt sau mai puternic decât mine. "

     " Dacă vom pune mingea jos şi ne vom face jocul, le vom cauza mari probleme. " a mai adăugat Jay Spearing.

   Nu contează ce jucători vor juca, pentru că Liverpool are o echipă foarte puternică şi capabilă să bată pe oricine. Dacă jocul nostru de pase va fi foarte bun, şi problemele de la finalizare vor lua o turnură pozitivă, ne vom califica cu siguranţă.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.