luni, 31 octombrie 2011

Jack Robinson a semnat un nou contract !

   
   Jack Robinson, care a împlinit 18 ani în luna septembrie, şi-a primit răsplata pentru munca depusă la acest club, până acum, iar conducerea i-a oferit un nou contract, pe care l-a semnat fără nici un dubiu.

     " Sunt încântat! Am plecat să iau prânzul, şi l-am văzut pe Damien Comolli venind spre mine. M-a luat deoparte, şi mi-a spus că acest club vrea să-mi ofere un nou contract. "

     " Nu am avut nici un dubiu, fiindcă am fost atât de încântat pentru faptul că mi s-a oferit posibilitatea semnării unei prelungiri de contract. "

     " Trebuie să muncesc mult la antrenamente, nu să stau, şi vreau să le arăt oamenilor de ce sunt în stare. " a mai adăugat Jack.

   Robinson s-a alăturat clubului de pe Anfield, încă de la echipa U10, şi a devenit cel mai tânăr jucător din istoria clubului, care a debutat într-un meci oficial, în echipa mare, în sezonul 2009-2010. 

   Aceasta a fost una din cele cinci aparenţe ale sale, în tricoul echipei mari, iar celelalte patru, au fost făcute sub comanda lui Kenny Dalglish, din care remarcăm magnifica prestaţie în faţa lui Arsenal, în luna aprilie, atunci când tânărul Jack i-a ţinut piept excelent lui Theo Walcott. 

     " Am făcut o partidă bună împotriva lui Theo, dar am avut emoţii. Atunci, Kenny a venit la mine şi mi-a spus o mică glumă, iar emoţiile eu dispărut. " a afirmat tânărul fundaş stânga.

   Jack Robinson are un adversar pe măsură, în persoana lui Jose Enrique, care joacă de-a dreptul fenomenal.

     " Jose este fantastic în fiecare meci. Trebuie să învăţ multe de la el, deoarece este exemplul perfect pentru un fundaş stânga. " a mai declarat jucătorul de 18 ani.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.