duminică, 3 aprilie 2011

Carra: "Am ratat o oportunitate mare!"

   Jamie Carragher susţine că Liverpool a ratat o oportunitate uriaşă de a se apropia mai mult de Tottenham Hotspur, echipa clasată momentan pe poziţia a 5-a a clasamentului din Premier League. Skrtel a adus speranţa unei victorii în tabăra cormoranilor, dar cele două penalty-uri ale lui Brunt au fost decisive în obţinerea celor trei puncte pentru West Bromwich Albion. Cum Spurs a remizat la Wigan, înfrângerea de pe Hawthorns devine mult mai dureroasă pentru Liverpool.

     " Am fost dezamăgiţi că am pierdut meciul şi mai ales datorită faptului că Tottenham a remizat. Nu am ştiut cât este scorul la Totteham până la finalul meciului, dar nu trebuie să ne îngrijorăm de alte echipe. Trebuie să ne uităm la noi şi trebuie să obţinem cât mai multe puncte pentru a ne apropia de top. Luis Suarez a fost lipsit de noroc pentru că mingea trimisă de el a fost salvată în ultimul minut al jocului, dar noi nu ne-am creat şanse destule până în minutul 75. " a declarat Carra.

   Cu toate că ziua de ieri a fost tristă, Carragher a avut şi un gram de bucurie în el, având în vedere că a evoluat în al 661-lea meci pentru Liverpool, depăşindu-l pe Ian Rush şi urcând pe locul patru în acest top.

     " Sunt fericit că am jucat într-atâtea meciuri, mai ales că am depăşit o legendă aşa de mare precum Ian Rush, dar principala mea grijă era să obţinem toate cele trei puncte. Noi ne-am făcut ziua aşa de grea!" a mai adăugat căpitanul cormoranilor de ieri, Jamie Carragher.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.