luni, 25 aprilie 2011

Maxi - nu voi uita niciodată 'The Kop'

   Maxi Rodriguez a vorbit astăzi despre primul său hat-trick marcat la Liverpool, şi a fost impresionat de modul în care peluza 'The Kop' l-a ovaţionat. Victoria cu 5-0 în faţa lui Birmingham le reaprinde cormoranilor speranţa că pot prinde un loc de cupă europeană.

     " Este clar că acesta este cel mai bun moment al carierei mele în tricoul lui Liverpool. Cred că este un moment special pentru că noi am marcat multe goluri, eu am dat un hat-trick, şi este şi mai important pentru că l-am marcat în faţa fanilor. "

     " Trebuie să spun că a fost un moment magnific. De asemenea, când am fost schimbat spre final de meci, întregul stadion m-a ovaţionat, iar acest moment nu-l voi uita niciodata. Kenny a spus că a fost foarte mulţumit de performanţa mea, iar acea zi a fost una perfectă pentru mine. " a susţinut Maxi.

   Desigur că acest hat-trick i-a dat încredere lui Maxi, iar noi am văzut o performanţă fantastică reuşită de întreaga echipă. Sper şi cred că Liverpool poate ajunge pe un loc de cupă europeană, mai ales că avem meci direct cu Tottenham Hotspur pe teren propriu.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.