marți, 12 aprilie 2011

Flanagan - încântat de victorie

   Debutantul echipei cormoranilor, John Flanagan, a dedicat acest prim meci tatălui său, acesta neputând să debuteze decât cu o victorie împotriva echipei lui Roberto Mancini, Manchester City. 

     " Tatăl meu este mândru. Se află acum în tribune şi voi merge să-l văd. Acest debut este pentru el. "

     " Este un vis devenit realitate. Fanii sunt fantastici - ce pot să mai spun? Briliant! Cu două ore înainte de meci, antrenorul a anunţat echipa, iar eu am fost în ea. Am fost foarte fericit să aflu acest lucru. "

     " Kenny mi-a dat nişte sfaturi, spunându-mi să nu fiu nervos, să mă bag la minge, şi să fac totul simplu. Spusele sale m-au ajutat mult. "

     " Desigur că am fost nervos - primul meci împotriva lui Manchester City, o echipă mare. Dar, am încercat să-mi fac treaba bine şi am câştigat. Mă simt extraordinar! Primul meci al meu s-a încheiat cu o victorie ... briliant! "

   Flanagan l-a lăudat şi pe căpitanul cormoranilor, Jamie Carragher, care i-a fost de mare ajutor.

     " El mi-a fost de mare ajutor. Întotdeauna era la urechea mea şi-mi spunea ce să fac. Este fantastic! " a mai adăugat tânărul Flanagan.

   Este bine că vin tineri de la academie cu o asemenea forţă, ceea ce dovedeşte că academia lui Liverpool produce jucători fantastici. Felicitări, Flanno!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.