sâmbătă, 2 aprilie 2011

Dalglish: "Am fost în spatele lui Hodgson!"

   Antrenorul lui Liverpool, Kenny Dalglish, susţine că el a fost întotdeauna în spatele lui Roy Hodgson pentru a-l ajuta, atâta timp cât actualul manager a lui West Bromwich Albion a fost la cârma cormoranilor în acest sezon. 

     " Am avut o relaţie strânsă cu Roy. Am spus-o tot timpul şi am spus-o şi când am venit - întotdeauna sunt aici ca să ajut clubul. Cel mai important om de la club este acela care este în funcţie(antrenorul), iar Roy a avut respectul tuturor oamenilor de la club. " a declarat Dalglish.

   În timp ce Dalglish promite să-l întâmpine pe Hodgson cu o strângere de mână, cred că fanii cormoranilor nu vor fi prea generoşi cu Roy în timpul meciului de astăzi.

     " Este problema fanilor cum şi-l amintesc pe Roy. Nu le putem dicta acest lucru. Fiecare are opinia lui, iar ei vor avea propriile opinii. Nici un fan de-a lui Liverpool nu îi doreşte răul nimănui. Toţi încearcă să facă ce e mai bine pentru club, iar dacă ei reuşesc, toată lumea este fericită la echipă. " a mai adăugat Kenny Dalglish.

   Meciul de orgolii dintre West Bromwich Albion şi Liverpool, va avea loc astăzi de la ora 17. Vom reveni mai târziu cu avancronica meciului.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.