joi, 21 aprilie 2011

Jovanovic vrea să plece

   
   Atacantul sârb, Milan Jovanovic, este disperat să scape de şederea sa la clubul de pe Anfield Road, motivând că alegerea venirii sale aici a fost una total greşită.

   De la venirea lui Kenny Dalglish, Jova a apărut doar de două ori în tricoul cormoranilor - în partida cu Blackpool şi în cea cu Wigan. 

   Ex-jucătorul lui Standard Liege a declarat că se simte singur aici, iar schimbarea de antrenor nu l-a ajutat deloc. 

     " Dacă aş fi ales Germania sau Italia aş fi fost mai fericit - viaţa mea ar fi fost altfel. În Belgia, am trăit într-o zonă unde erau foarte mulţi sârbi, iar viaţa mea era mai dinamică, dar Liverpool e un loc diferit. Sunt singur aici, fără nimeni. Dacă nu-i aveam pe copiii mei şi pe soţia mea, nu puteam discuta în sârbă cu nimeni. "

     " Liverpool este un club pe care nu-l poţi refuza, dar singurul meu regret este faptul că antrenorul care m-a adus aici, a plecat înainte ca eu să ajung la acest club. Dacă Benitez rămânea la Liverpool, cred că viaţa mea era diferită acum. Au fost încă 15 echipe care erau interesate de mine, dar am ales Liverpool şi am făcut o alegere greşită. " a susţinut jucătorul sârb.

   Este adevărat că plecarea antrenorului care l-a adus, l-a afectat mult pe Jova care se putea afirma mai mult dacă i se ofereau destule şanse. A arătat în câteva meciuri că e capabil să joace un fotbal bun, dar vom vedea la vară cum se va termina acest chin pentru el.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.