duminică, 27 februarie 2011

Dalglish despre înfrângerea cu West Ham !

   Kenny Dalglish a admis că Liverpool nu meritau nimic din partida de astăzi disputată pe Boleyn Ground. Golurile ciocănarilor i-au adus lui Liverpool prima înfrângere după nouă meciuri fără ea. Ziua devine şi mai proastă odată cu accidentările lui Martin Kelly şi Raul Meireles. Pentru mai multe detalii despre ele, accesaţi pagina ACCIDENTĂRI/SUSPENDĂRI


   Cât despre evoluţia jucătorilor săi, regele de pe Anfield a declarat :

     " Jucătorii au jucat fantastic până la acest meci şi presupun că a fost ceva timp de când nu am fost învinşi. West Ham şi-a luat ce şi-a dorit şi au meritat victoria. Suntem dezamăgiţi de cum am jucat. Am început lejeri iar ei au dat gol, fapt care le-a dat încredere. Nu a fost nimic ca să mă impresioneze la West Ham pentru că ei se luptă să scape de retrogradare. Noi nu am jucat cum jucăm de obicei, nu am pasat cum pasăm de obicei şi nu ne-am creat aceleaşi şanse cum le avem de obicei. În ultimele 25 de minute am început să jucăm cum ştim şi am marcat. Poate puteam să egalăm, dar Carlton Cole a marcat şi ăsta a fost finalul. Nu se rezumă totul la înfrângere - mai este şi modul în care am jucat. Trebuie să reparăm greşelile pe care le-am făcut. "

   Întrebat dacă Andy Carroll va reveni cu Manchester United, boss-ul de pe Anfield a susţinut :

     " El este mai bine. Noi nu am fixat o dată pentru revenirea lui. Dacă va putea reveni săptămâna asta e bine, sau poate cealaltă. Când va fi pregătit atunci va juca. Vom vedea ! " 

   Presa engleză a scris că Dalglish a fost ofertat de Liverpool cu un contract pe doi ani de zile, iar el a răspuns acestor speculaţii glumind puţin.

     " Un contract, de unde ? (reporter: " De la club ! ") Credeam că vă referiţi la faptul că soţia mea m-a pus din nou sub contract. Dacă vor fi ştiri noi despre acest lucru, vă voi spune. Mă simt fericit aici şi voi da tot ce ştiu pentru acest club care înseamnă enorm pentru mine. "

   Următoarea încercare pentru Kenny va fi duminică, atunci când ne vizitează pe Anfield liderul Manchester United. Abia aşteptăm acest derby, iar fanii nu vor decât o victorie contra rivalilor.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.