luni, 21 februarie 2011

Deschamps ofertat astă-vară

   
   Didier Deschamps a fost ofertat în vară de Liverpool pentru a veni la club în locul lui Rafa Benitez, plecat atunci la Inter. El a povestit toată aventura şi discuţiile sale cu Kenny Dalglish.

     " Am fost onorat să primesc o ofertă de la Liverpool, dar au fost două motive care m-au făcut să stau la Marseille. M-am gândit mult la această ofertă, credeţi-mă! Nu în fiecare zi primeşti o ofertă de la Liverpool. A fost o decizie grea de dat, dar mi-am dat cuvântul. Mai aveam un an contract cu Marseille şi am promis preşedintelui, jucătorilor şi fanilor că voi rămâne. Mulţi jucători au venit la Marseille pentru mine. Oferta a venit cu două zile după începerea perioadei de pregătire, la finalul lui iunie. Cum sunt un om care se ţine de cuvânt, nu am putut să vin. Pentru mine nu contează dacă echipa joacă în Champions League sau nu. Important este proiectul sportiv şi condiţiile în care lucrez." a susţinut legendarul jucător de pe banca lui Marseille.

   OM joacă în această săptămână contra lui Manchester United în Champions League. Meciul tur are loc pe Velodrome din Marseille, iar Deschamps vrea ca echipa sa să-i elimine pe diavoli. A descoperit ceva erori în apărarea lui United şi crede în victorie. Mult noroc Didier !

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.