duminică, 6 februarie 2011

Dalglish:" Jucătorii au fost fantastici ! "

   Kenny Dalglish s-a arătat foarte mulţumit de victoria şi efortul băieţilor săi în victoria de astăzi contra lui Chelsea, scor 1-0. Raul Meireles a marcat golul victoriei cormoranilor în minutul 69, iar regele a fost fericit că băieţii săi din apărare nu i-au dat nici o şansă lui Torres.

     " Jucătorii au fost fantastici în modul în care au abordat jocul şi în modul în care au abordat victoria. Cei mai importanţi oameni sunt cei care sunt la Liverpool Football Club. Sunt patru meciuri fără gol primit şi 12 puncte şi orice fan de-a lui Liverpool este fericit acum. Am venit aici să câştig trei puncte, şi chiar dacă Carlo a jucat ofensiv, eu tot am venit să câştig. Echipa adversă nu contează pentru mine. Singurii jucători care contează sunt cei în tricoul roşu (Liverpool FC). "

     " Am semnat cu doi jucători fantastici : Luis Suarez şi Andy Carroll. Abia aştept să-i văd împreună la treabă. Suarez râde tot timpul şi este vesel. "

     "Raul Meireles este un jucător cu o tehnică fantastică, iar de când am venit aici, răsplata antrenamentelor sale grele sunt aceste goluri marcate. "

    
   Raul Meireles a marcat 4 goluri în ultimele 5 partide pentru Liverpool. Sperăm să o ţină tot aşa ! Pentru cormorani urmează meciul cu Wigan Athletic de sâmbătă, la ora 17. Victoria va fi ţinta principală şi aici, deşi vom avea de înfruntat o echipă incomodă cu jucători talentaţi precum Charles N'Zogbia. Hai Liverpool ! Să trăiască regele Dalglish !

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.