miercuri, 2 februarie 2011

Poulsen: "Acesta este un nou start !"

   Mijlocaşul şi căpitanul naţionalei Danemarcei, Christian Poulsen, este încrezător că odată cu venirea lui Kenny Dalglish şi a celorlalţi jucători, va începe o nouă eră pentru echipa de pe Anfield. El a început ca titular în ultimele două meciuri jucate ale lui Liverpool şi a arătat că poate face faţă şi merită să fie în primul 11. 

      " A fost bine pentru mine faptul că am jucat în primul 11 şi sper ca acesta să fie un nou început pentru mine la Liverpool. Startul de sezon nu a fost prea bun pentru că am avut rezultate proaste, dar sunt multe şanse şi sper să ajungem mai sus în clasament. Personal, sper să arăt ce pot acum şi de ce sunt în stare să fac pentru club. "

   Ex-mijlocaşul lui Juventus a declarat că a fost foarte greu pentru el să înceapă o nouă viaţă în Merseyside. Acum s-a obişnuit şi chiar îi place în Liverpool.

      " Am venit aici imediat după Cupa Mondială şi nu prea am avut timp să mă odihnesc. De asemenea a trebuit să mă adaptez şi style-ului Barclays Premier League care este mult mai greu decât cel italian. Mi-a trebuit ceva timp ca să mă fixez aici, dar acum mă simt bine şi sper să dau tot ce e mai bun din mine pentru echipă. Îmi place viaţa în Liverpool ! Sunt nişte oameni drăguţi aici şi familiei mele îi place foarte mult viaţa în acest oraş. "

   Danezul a întâmpinat cu bucurie venirea celor doi jucători, Luis Suarez şi Andy Carroll. Poulsen este foarte fericit că au venit la club şi crede că atacul lui Liverpool va deveni mai puternic.

     " Am urmărit toată drama la TV şi a fost o zi excitantă. Am semnat cu doi jucători foarte buni şi cred că atacul nostru va deveni mai puternic. Atmosfera la club este bună şi sperăm să obţinem rezultate ca să urcăm în clasament. "

   În această seară, Liverpool joacă pe teren propriu împotriva lui Stoke City, iar cormoranii speră să obţină a treia victorie consecutivă după cele cu Wolverhampton şi Fulham. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.