miercuri, 23 februarie 2011

Joe Cole este foarte determinat

   Mijlocaşul englez al cormoranilor, Joe Cole, a susţinut că începutul sezonului nu era cum îşi plănuise la Liverpool. El a primit cartonaşul roşu în primul meci, contra lui Arsenal, iar apoi a fost chinuit de câteva accidentări care l-au ţinut pe bară ceva timp. A debutat în mandatul lui Kenny Dalglish joia trecută, în meciul cu Sparta Praga din Cehia. Revenirea sa pe gazon i-a dat încredere, iar acum îşi doreşte să-şi recâştige forma prin care era considerat unul dintre cei mai buni jucători din Europa.

      " A fost bine că am jucat cu Sparta Praga. M-am antrenat mult ca să revin şi sunt bucuros că am făcut-o. Sper să las în spate toate accidentările şi problemele şi să mă concentrez pe acest final de sezon. Sunt determinat să fiu un succes aici. Mă antrenez din greu în fiecare zi. Principalul lucru este clubul - totul este legat de Liverpool. Sunt fericit că forma echipei a luat o întorsătură grozavă şi dacă Liverpool o va ţine tot aşa, vrea să fac parte din viitorul acestei echipe. "

   Ce este de apreciat, este faptul că Joe Cole este un londonez pur-sânge, dar, după o carieră lungă la West Ham şi Chelsea, a decis să se testeze şi altundeva, adică la Liverpool Football Club.

     " Fanii şi oamenii din Liverpool au fost fantastici cu mine. Am jucat pentru West Ham şi pentru Chelsea, deci sunt un băieţaş londonez, iar când am venit aici, oamenii au fost puţin şocaţi. Am avut oferte şi din Londra, dar am vrut să vin aici şi să mă testez pe mine însumi. Mă simt mişcat când joc pe Anfield. " a mai adăugat super-mijlocaşul lui Liverpool.

   Sperăm şi noi să-l vedem pe Joe la treabă cu Sparta Praga mâine, iar Liverpool să obţină fără emoţii calificarea în optimile Europa League.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.