miercuri, 9 februarie 2011

Glen:"Voi juca oriunde vrea Kenny !"

  
    Fundasul lui Liverpool, Glen Johnson, a sustinut ca va juca pe orice post il va pune Kenny Dalglish in echipa cormoranilor. El a jucat pe mai multe posturi in ultimele meciuri : fundas dreapta, fundas stanga sau mijlocas stanga. 

      " Nu sunt discutii despre acest lucru. Kenny a spus sa joc fundas stanga si asta am si facut. Echipa nu inseamna Glen Johnson si daca va trebui sa joc pe alt post, voi da tot ce este mai bun din mine. Toata lumea stie ca eu joc fundas dreapta, dar daca echipa castiga, pentru mine nu conteaza. Am mai jucat si la Chelsea pe alte posturi, si imi amintesc cand am batut pe Old Trafford in batalia pentru titlu, am jucat mijlocas dreapta. "

   Cat despre adversarul sau de pe post, Martin Kelly, Glen Johnson a adaugat :

      " De la meciul cu Manchester United, el a devenit foarte consistent si foarte matur in jocul sau. El merita sa fie unde este acum ! Fanilor le place sa vada baietasi veniti din propria pepiniera, jucand bine cum o face Kelly. "

   
   Este bine ca este concurenta pe posturi pentru ca fiecare jucator da tot ce este mai bun din el. Daca as fi in locul lui Kenny, l-as incerca pe Glen Johnson pe postul de mijlocas dreapta; da centrari foarte bune si are o viteza si un dribling bun. Pe stanga s-a vazut ca are probleme, de fiecare data punandu-si mingea pe dreptul.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.