joi, 3 februarie 2011

Suarez : "Dalglish este o legendă !"

  
   Luis Suarez a vorbit despre rolul important pe care l-a Kenny Dalglish în aducerea sa la Liverpool. Starul uruguayan a declarat cum l-a întâmpinat Dalglish vorbindu-i în spaniolă.

      " Kenny Dalglish este o persoană pe care o respecţi după câteva minute de discuţie cu el. A încercat să-mi vorbească în spaniolă când am venit spunându-mi 'Bienvenido, hola' (bine ai venit, bună), ceea ce m-a impresionat. Este o legendă pentru acest oraş, pentru acest club, iar eu îl privesc ca o legendă. Am observat din prima că Dalglish este un antrenor care vrea ca echipa sa să joace un fotbal atractiv din care eu vreau să fac parte. Dacă a fost o persoană care a influenţat aducerea mea aici, el a fost acela. Este determinat şi vrea să aducă clubul în top. Acum eu sunt aici şi nu vreau să-l dezamăgesc. Liverpool a plătit pentru mine o sumă mare, iar acest fapt aduce presiune asupra mea, dar de  fiecare dată când sunt pe teren mă bucur de fotbal. Multe persoane devin obsedate de această presiune, dar eu consider că este mai bine să fii tu însuţi pe teren. " a declarat 'El Pistolero' Luis Suarez.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.