joi, 3 februarie 2011

INTERVIU : Carroll & Suarez la Liverpool

 
   Andy Carroll şi Luis Suarez au fost prezentaţi azi la Liverpool. După cum aţi observat în fotografiile de mai jos, cele două staruri împreună cu Dalglish au fost fotografiaţi de către ziarişti şi au dat interviuri la baza de antrenament Melwood.

   După debutul furtunos de aseară cu gol, Luis Suarez a declarat la conferinţa de presă de astăzi :

     " A fost un debut de vis. Doar să fii pe teren pentru câteva minute şi să marchezi în faţa "The Kop" este un vis împlinit. A fost exact aşa cum mi-am dorit. Este greu şi dificil să-ţi creezi ocazii de gol aici, dar va trebui să mă adaptez. Sper să marchez atât de multe goluri cât am marcat în Olanda, dar trebuie să-mi ajut echipa pentru că foarte mult contează lucrul în echipă, nu individualităţile. "

     " Am urmărit câteva meciuri cu Newcastle în Olanda şi l-am văzut pe Carroll. Este tipul de număr 9 cu care combin bine. Va fi un parteneriat promiţător ! Liverpool este una din echipele cele mai cunoscute şi mai bune din Europa. Te uiţi doar la istoria lor şi la trofeele câştigate şi îţi dai seama cine sunt. A fost dorinţa mea să vin aici şi mă bucur că am ales Liverpool. " a declarat Luis Suarez la prezentarea sa şi a lui Carroll la Liverpool.

   De cealaltă parte, tânărul atacant venit de la Newcastle, Andy Carroll, este şi el foarte fericit că este la Liverpool, cu o dorinţă de joc fantastică, aşteptând cu nerăbdare să debuteze în tricoul cormoranilor. Singurul lucru care îl împiedică să facă acest lucru este accidentarea de care suferă. El a fost prezentat şi aseară pe stadion, iar suporterii s-au ridicat în picioare şi l-au aplaudat la scenă deschisă.

     " A fost o primire fantastică. Fanii au fost fantastici, iar când am semnat luni, 100 de fani mă aşteptau la Melwood. Mă simt deja ca acasă aici. Chiar dacă sunt venit de trei zile,doar să stau la baza de antrenament a fost magnific. S-au plătit mulţi bani pentru mine dar pot şi vreau să demonstrez că îi merit. Sunt aici să marchez goluri şi să creez şanse pentru echipă - asta vreau să fac. Trebuie să aşteptăm şi să vedem. Evident că Fernando Torres a fost un jucător bun, dar acum trebuie să mă concentrez şi să dau tot ce e mai bun din mine. Newcastle a fost casa mea, am respect pentru ei, dar acum sunt la Liverpool şi trebuie să mă concentrez aici. Lucrez din greu cu băieţii la Melwood ca să-mi revin din punct de vedere al condiţiei fizice, iar când voi fi pregătit şi când voi intra cu numărul 9, voi realiza că sunt aici şi că trebuie să dau ce e mai bun din mine. "

     " Steven Gerrard este un adevărat căpitan. Cu siguranţă mă voi înţelege foarte bine cu el. Suarez a arătat ieri ce valoare are şi doar stând în tribune şi văzând ce poate să facă a fost magnific. " a declarat Carroll, noul atacant al clubului Liverpool.

   Le urăm şi noi bun venit şi sperăm să marcheze cât mai multe goluri pentru cormorani, şi sperăm să conducă echipa spre gloria cuvenită fotbalului liverpudlian.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.