luni, 30 ianuarie 2012

Hazard la Liverpool? Poate la vară ...


     După ce a declarat că ia în considerare o mutare în Anglia, Eden Hazard a pus pe jar marile cluburi din Insulă. Se pare însă că belgianul doreşte să plece de la Lille abia la vară ...

   " După cum am mai spus, vreu să mă transfer în Anglia. Acolo se joacă un fotbal care mi se potriveşte şi din care pot să învăţ ce e mai important.

   Vreau să joc pentru un club mare, dar în acelaşi timp şi pentru un club la care să evoluez săptămânal. Am jucat peste 100 de meciuri în Ligue 1 şi vreau să mă transfer. Vreau să descopăr ceva nou şi să joc în străinătate este o decizie lucidă " a declarat starul belgian.

   Presa din Franţa speculează că Hazard vrea să joace pentru Chelsea, însă belgianul lasă loc oricărei speculaţii, tăcând.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.