sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Verdictul lui Dalglish ...

   Kenny Dalglish nu şi-a putut ascunde dezamăgirea, după ce elevii săi au pierdut cu scorul de 3-1 pe terenul lui Bolton Wanderers, la capătul unui joc foarte slab prestat de echipa de pe Anfield Road.

     " Rezultatul este dezamăgitor şi cred că nu am abordat corect această partidă. Filosofia acestui club se bazează pe respect, considerând că următorul meci este cel mai important. "

     " Dacă jucătorii au avut nevoie de o lecţie, au primit-o astăzi, şi dacă credeau că pot obţine un rezultat bun fără muncă, tot astăzi au primit şi această lecţie, iar dacă au învăţat-o, atunci e bine. "

     " Trebuie să privim la ceea ce am făcut şi să evităm să mai facem aceleaşi greşeli în viitor. Doar asta putem face! "

     " Am primit gol după patru minute, dar de azi înainte trebuie să ne asigurăm că intrăm pe teren pregătiţi, şi nu cred că am fost acum. Nu trebuie să repetăm ceea ce am făcut în acest meci. " 

   Întrebat de reporteri dacă jucătorii săi s-au gândit mai mult la duelurile cu Manchester City şi Manchester United din cele două cupe ale Angliei, Dalglish a replicat: " Nu i-am întrebat niciodată dacă s-au gândit la acest lucru, dar dacă au făcut-o, atunci nu este corect. Nu este corect în sensul că nu aşa se reprezintă acest club de fotbal. "

   Pentru Liverpool urmează returul semifinalei League Cup, atunci când Manchester City ne va vizita, într-un meci ce va avea loc miercuri, de la ora 21:45.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.