luni, 16 ianuarie 2012

Vin puţini dar buni


     King Kenny cu siguranţă conştientizează lipsa de eficienţă pe faza de construcţie şi mă îndoiesc că nu o să ia măsuri. Fani pe ici pe colo încep să în critice şi aceste critici cu siguranţă au ajuns şi la urechea sa.

   E clar că e nevoie de achiziţii şi sunt sigur că acestea se vor face dezvăluite odată cu încheierea negocierilor şi certitudinea aducerii unui anumit jucător pe Anfield.

   Bănuiesc că în acestă campanie se vor face foarte puţine achiziţii din moment de bossul s-a declarat mulţumit de lot, dar sunt sigur că cei nou-veniţi vor fi jucători foarte buni. În campania precedentă s-au făcut achiziţii mai mult de umplutură dar nu are rost să discutăm despre asta acum, ci mai degrabă după ce se împlineşte un sezon de la aducerea jucătorilor respecitvi. 

   Eu mă crucesc când văd că niciun oficial nu declară nimic despre transferuri, interes pentru un anumit jucător pentru un anumit post, dar gândirea îmi spune că totul se face în tihnă.

   Dacă mă înşel sau nu doar timpul o să îmi spună, dar cei care vor veni vor fi fotbaliştii de care avem nevoie.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.