joi, 5 ianuarie 2012

Luis Suarez: " Îmi cer scuze ! "

 
   După incidentele dintre Suarez şi Evra de la partida directă dintre Liverpool şi Manchester United, starul uruguayan a fost suspendat timp de opt meciuri, suspendare la care federaţia a mai adăugat încă o etapă, datorită evenimentelor de la partida cu Fulham. Din aceste nouă etape de suspendare, Luis a ispăşit două, lipsind în partidele cu Newcastle şi Manchester City. 

   Chiar dacă acesta va lipsi în continuare, scuzele adresate de el nu au încetat să apară.

     " Am spus în faţa comisiei că în timpul meciului am rostit o singură dată un cuvânt în spaniolă (este vorba de 'negro'), şi le-am spus că nu voi mai folosi acel cuvânt niciodată pe un teren de fotbal britanic. "

     " Nu am folosit acest cuvânt în scopuri rele, dar dacă cineva s-a simţit ofensat, atunci eu îmi cer scuze. " a mărturisit Suarez.

   Un gest frumos făcut din partea atacantului uruguayan, care a aflat acum cu adevărat cu ce se mănâncă fotbalul din Anglia.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.