luni, 5 noiembrie 2012

Antrenorii confirmă - Suarez este fantastic


   Managerul lui Newcastle United, Alan Pardew, nu se poate declara decât foarte mulţumit, cu privire la rezultatul pe care echipa sa la obţinut pe Anfield Road.

   În ciuda posesiei prelungite şi a ocaziilor avute de către cormorani, antrenorul oaspeţilor a declarat că singurul lucru care îl frământa era prezenţa lui Suarez pe teren.

     " Ne-am pierdut concentrarea la 1-0. Cred că ne-am relaxat şi puteam marca al doilea gol. "

     " Golul a schimbat evoluţia reprizei secunde. Suarez este un mare jucător şi a continuat să ne cauzeze probleme. Dacă reuşeam să-l blocăm, probabil câştigam această partidă. " a susţinut Alan Pardew.


   De partea cealaltă, Brendan Rodgers nu a găsit mari greşeli în interiorul echipei sale, fiind mulţumit per total de evoluţia băieţilor săi.

     " Cred că am excelat la capitolul posesiei şi la cel al intensităţii jocului. Am adormit înainte de pauză, drept urmare venind şi golul lor, însă în celelalte momente consider că am fost brilianţi. Nu am putut fructifica ocaziile avute. "

     " La pauză le-am transmis băieţilor să rămână calmi. Câteodată, când domini cum am făcut-o noi şi primeşti un gol înainte de pauză, este foarte uşor să continui să joci un fotbal disperat. " a declarat Rodgers.

   Vorbind despre Suarez, managerul cormoranilor a adăugat: " Suarez a fost fantastic. A primit o pasă bună, iar modul în care a oprit mingea ... o demonstraţie perfectă a tehnicităţii. Cred că majoritatea oamenilor din fotbal ştiu că acest jucător este o ameninţare în jurul şi în interiorul careului. Este un jucător de clasă mondială. "

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.