duminică, 25 noiembrie 2012

Rodgers este mulţumit de evoluţia echipei sale


   Jocul cormoranilor din partida cu Swansea l-a impresionat pe Brendan Rodgers, care a remarcat progresul făcut de băieţii săi în ultimul timp. Bara lui Sterling, golul anulat al lui Enrique, cele 21 de şuturi expediate către poarta lui Tremmel şi posesia uşor superioară cormoranilor, nu au fost suficiente pentru obţinerea celor trei puncte, meritate de Liverpool.

   În luna mai a acestui an, echipa de la Melwood a pierdut la Swansea cu scorul de 1-0, după ce a avut doar 13 şuturi la poartă şi 37.6% posesia mingii. Kenny Dalglish era antrenorul lui Liverpool în acea perioadă, iar Swansea era condusă de actualul manager al cormoranilor, Brendan Rodgers.

     " Cred că este o mare diferenţă (între cele două perioade). Sunt mulţumit de calitatea jocului nostru de astăzi. Am construit bine şi ne-am descurcat bine pe toate cele trei zone ale terenului (apărare, mijloc, atac). "

     " Aveam nevoie de mai multă încredere în atac. Am avut ocazii în jurul careului când puteam să şutăm mult mai rapid. Acest lucru ţine de tipul de jucător care creează acea fază şi de cei pe care îi avem în lot. "

     " Am fost lipsiţi de noroc, având în vedere golul anulat pe motiv de offside. Nu pot spune că am pierdut două puncte, ţinând cont că la Swansea este întotdeauna foarte greu de obţinut victoria. "

     " Jocul nostru se îmbunătăţeşte. Nu reuşim să urcăm prea mult în clasament, însă o vom face cât de curând. " a declarat Rodgers.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.