joi, 29 noiembrie 2012

De unde incepem?


     Probabil ca daca scriam aseara imediat dupa meci articolul asta, ar fi iesit mult mai stufos si mai aspru, dar mi-au mai trecut gandurile negre dupa somn.
 
   Inainte de toate am o intrebare: cine e de vina pentru situatia jenanta in care se afla clubul in momentul de fata?
 
   Statisticile spun ca LFC are mai putine puncte decat avea in sezonul precedent in acelasi punct al campaniei. Eu am spus cand a venit BR ca e posibil sa il regretam pe Sir.
 
   Personal nu imi place ca nu avem viteza in joc. Nu avem decat doi jucatori care sa scoata adversari din joc prin driblinguri, pe Suarez si pe Sterling. Pe banda stanga, e clar ca e nevoie de jucatori de clasa care stiu cum sta treaba pe acele posturi. Improvizatia cu Enrique si Downing cu rolurile schimbate fata de sezonul trecut e cel putin ciudata.
 
   Sunt satul de pasele inapoi ale mijlocasilor. Doar Gerrard si Shelvey sunt cei care au viziune, insa din pacate Stevie e la sfarsitul carierei, iar Jonjo acum prinde radacini.
 
   Nu imi place ca, a si sezonul trecut, jocul se infunda in benzi.
 
   Legat de jocul in viteza, am vazut saptamana trecuta meciul de UCL dintre Real Madrid si City, cand Real merita sa castige detasat dupa ocaziile pe care le-a avut in prima repriza si jocul in viteza cu care i-a naucit pe campionii Angliei.
 
   Nici pe aproape stilul lui LFC nu se apropie de cel al lui Real Madrid, pentru ca se tot spunea ca Rodgers a invatat de la Mourinho.
  
   E greu de acceptat ca ne zbatem pe la mijlocul clasamentului. Sper din toata inima ca Suarez sa nu plece de la club prea curand pentru ca LFC chiar ar deveni o echipa de pluton.
 
   Nu stiu din ce punct ar trebui sa se inceapa constructia, nu stiu daca actuala constructie sau reconstructie e cea buna, dar sper ca din iarna, odata cu cateva transferuri facute cu cap, lucrurile sa inceapa sa revina la normal.
 
   Lati-va adio de la Big4 in acest sezon, ca sa patrunzi acolo trebuie sa ai un parcurs decent si sa acumulezi cel putin 70 de puncte. Noi deja am irosit prea multe puncte, iar echipa nici nu are un parcurs constant, pozitiv.
 
   Sper insa sa prindem Europa.
 
   Ca si voi, sunt frustrat, sper ca transferurile din iarna sa fie facute cu cap. Pana atunci, nu vad ce ar da un impuls echipei ca sa castige tot pana in iarna.
 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.