vineri, 16 noiembrie 2012

Suarez - jucătorul lunii octombrie


   Luis Suarez a primit pentru a doua oară consecutiv premiul Standard Chartered Player of the Month, după ce a fost ales de către fani, ca fiind cel mai bun jucător al lunii octombrie.

   După primirea acestei distincţii, uruguayan-ul a declarat că doreşte să joace marcheze cât mai multe goluri în tricoul cormoranilor, în următorii ani pe care îi va petrece pe Anfield.

     " Am un contract foarte lung aici, iar visul de a juca la un club precum Liverpool a devenit realitate pentru mine. De mic speram să joc la o asemenea echipă. "

     " Acum sunt aici, bucurându-mă de tot şi încercând să rămân la această formaţie pentru cât mai mulţi ani. Sunt la un club la care mă simt fericit, familia mea este fericită, colegii sunt fantastici, iar de la antrenor am foarte multe lucruri de învăţat. Încrederea pe care Brendan mi-o acordă este foarte importantă pentru mine. "

     " Să sperăm că vom continua pe drumul cel bun. Ceilalţi cred că echipa este foarte unită. În ciuda faptului că nu avem rezultatele pe care le-am fi dorit, spiritul de echipă este prezent şi sperăm că vom obţine cât mai multe puncte de acum încolo. " a declarat Suarez.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.