marți, 27 noiembrie 2012

Henderson: I'm Liverpool'till I die !


   Jordan Henderson a fost adus pe Anfield contra sumei de 16 milioane de lire sterline, iar aşteptările care l-au vizat au fost destul de mari. Presa din Albion zvoneşte că acesta va pleca sub formă de împrumut în iarnă, existând şi posibilitatea să se despartă definitiv de gruparea de la Melwood.

   În ciuda acest lucruri, mijlocaşul britanic nu doreşte să plece de la Liverpool prea repede, plăcându-i foarte mult viaţa de pe Merseyside.

     " O mutare la Liverpool trebuie să fie pe viaţă, nu până la Crăciun. Când am semnat, mi-am dorit să stau aici pentru cât mai mult timp. Vreau să mă asigur că atunci când voi primi oportunitatea de a juca, voi profita de ea. "

     " Cred că managerul a observat că am evoluat de când am venit la acest club, şi trebuie să continui să demonstrez că merit să joc în această ligă. " a declarat Jordan.

   Henderson a jucat pentru naţionala Angliei la EURO 2012, iar în vară, a fost inclus în acel posibil schimb contra lui Clint Dempsey, însă afacerea a eşuat. După ce jucătorul britanic nu a juca prea mult în acest sezon, Rodgers i-a acordat o şansă în partida cu Swansea City.

     " Sunt fericit de evoluţia lucrurilor, însă trebuie să-mi îmbunătăţesc jocul mai mult. Pe faza de atac trebuie să devin mult mai bun, însă pe faza defensivă cred că am fost solid, făcând ceea ce mi-a cerut antrenorul. "

     " În primul meu sezon la Liverpool am jucat mult, dar simt că mai trebuie să învăţ, iar managerul mă ajută în acest lucru, mai ales pe planul tactic. "

     " Trebuie să muncesc din greu, să-mi îmbunătăţesc jocul, iar mai apoi voi avea şansa de a demonstra ce ştiu. " a susţinut Henderson.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.