luni, 2 aprilie 2012

Acum, ori niciodată . . .



   Mai întâi de toate trebuie să precizez că articolul nu îmi aparține în totalitate, însă îl pot declara ca fiind al meu datorită similitudinii existente  între opiniile mele negative și cele ale redactorului principal - Duncan Oldham (administratorul site-ului KopTalk).

   Cum o ordine a ideilor nu poate fi exact stabilită, o să trec direct la subiectul principal al acestui articol - Kenny Dalglish. Trebuie ştiut de la început că Liverpool trece printr-o perioadă neagră, nemaiîntâlnită de 59 de sezoane, tocmai sub conducerea unei legende care nu demult scria încă o pagină din istoria acestei echipe, așezând în vitrina clubului printre altele, trei campionate şi două cupe FA, între anii 1985 şi 1991. De atunci şi până acum lucrurile și-au urmat cursul firesc, iar după era Hodgson, Dalglish avea să fie numit din nou managerul cormoranilor. Iniţial, lucrurile păreau să meargă din ce în ce mai bine, întrucât King Kenny a reuşit să ridice o echipă de mijlocul clasamentului şi să o aducă pe locul 6. Cu o nouă conducere și cu speranța că putem obține foarte mult în actualul sezon, majoritatea fanilor au fost orbiți de subiectivitate și drept urmare au considerat că o echipă cu jucatori precum Andy Carroll, Jordan Henderson, Charlie Adam și Stewart Downing o să poată aduce titlul cu numărul 19 în tabăra noastră. De asemenea, au existat și anumite voci care spuneau că Liverpool va dezamăgi sub conucerea unui manager care nu a mai luat contact cu această funcție din anul 2001 și cu jucatori mediocrii care au fost aduși pe sume colosale. Timpul avea să le acorde dreptate contestatarilor iniţiali şi să le deschidă ochii fanilor subiectivi. Am ajuns astfel în momentul de faţă, unde lucrurile nu sunt roz, echipa nu are constanță în joc, mai nou suferim înfrângeri etapă după etapă, fanii sunt extrem de indignaţi, iar majoritatea încă refuză să-şi deschidă larg ochii.

   Ajunge! Kenny este principalul vinovat penru situația actuală, şi cu sau fără statutul de legendă, trebuie să fie înlocuit de un manager capabil. Am încercat în ultimele două săptămâni să conving majoritatea fanilor englezi că situaţia neagră se datorează doar managerului, dar de fiecare dată am primit același răspuns:”Fuck off and support Chelsea” sau ”give King some time, he will do well”. Până la urmă lui Hodgson de ce nu i-a fost acordat timp? Vă spun eu de ce, pentru că el nu a fost o legendă deşi statisticile spun că s-a descurcat cu mult mai bine decât actualul manager. În ciuda acestui fapt, a fost demis după jumătate de sezon; Kenny de ce să nu fie? De asemenea, am tot citit comentarii cum că e vina jucătorilor, dar oare e așa? Cine i-a cumpărat? Ei bine ... un englez devotat îți va spune că e vina lui Commolli. Bun, poate e așa sau nu, dar cum își explică acești fani faptul că Andy era golgheter la Newcastle, Adam și Henderson erau cei mai buni jucători ai lui Blackpool respectiv Sunderland, iar Downing juca excepţional la Aston Villa? Într-o asemenea discuţie, continuarea fanilor pro Dalglish ar fi : da, dar poate că aceşti jucători nu s-au adaptat la noua echipă. Ai crede că o ultimă contradicţie ar trebui să închidă definitiv subiectul şi să te facă să ieşi ”câştigător”, aceasta fiind o întrebare de genul: de ce în meciul cu Newcastle am pierdut, deși în teren se afla, dintre nou-veniţii la echipă, doar Carroll? Ei bine nu va fi așa ... mereu se va găsi un răspuns stupid doar pentru a nu-l ponegri pe mai sus numitul Dalglish. Acesta e genul de mentalitate care ne trage înapoi și face ca regele să continue. Singura opţiune este ca John Henry să împartă cel puţin jumătate din gândurile mele și să pună capăt acestei situații, înlocuindu-l pe Kenny cu un manager capabil precum Benitez.

   Nu mă înțelegeți greșit, nu aștept niciun răspuns sau o acțiune din partea voastră cu legătură la acest articol(deși știu că mai există și în România fani care-l susțin necondiționat pe Dalglish) pentru că până la urmă suntem doar niște fani neînsemnați. Aceasta este opinia mea despre situația actuală a echipei, dar cred că mulți îmi vor acorda dreptate în cele din urma. Ca să rezum: Kenny nu e răspunsul la rezolvarea problemei și ar trebui să plece. Aștept părerile voastre sincere despre ceea ce pe mine mă intrigă de atâta timp: managerul Dalglish. YNWA

P.S. Acest articol a fost redactat de fidelul vizitator al acestui site - Gogu. Îi mulţumim foarte mult pentru disponibilitatea sa şi îi urăm un an cât mai plăcut, în care să fie mulţumit odată de situaţia de la club, la fel cum vrem să fim cu toţii.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.