duminică, 29 aprilie 2012

Spearing - fidel clubului de pe Anfield


   Unul dintre principalele produse ale Academiei lui Liverpool, Jay Spearing, a susţinut într-un interviu acordat pentru presa din Albion că nu i-a trecut niciodată prin cap să plece de la echipa de pe Anfield, în ciuda faptului că tânărul jucător englez a trecut printr-o perioadă foarte grea la un nivel scăzut, înainte să ajungă la echipa mare, unde reuşeşte să se impună tot mai mult în primul 11.

   Competiţia lui Spearing a crescut când au fost aduşi jucători precum Charlie Adam sau Jordan Henderson, care nu au reuşit până acum să-i ia faţa micuţului mijlocaş în centrul liniei de mijloc.

     " Fiind la un club precum Liverpool, ştiam că vor veni doar jucători buni care puteau să-mi ia locul. Am crezut în mine, m-am pregătit mult şi m-am luptat, câştigând locul pe care cred eu că îl merit. "

     " Am avut încrederea necesară pentru a-i arăta antrenorului ceea ce pot face. Vreau să devin din ce în ce mai bun, urmând exemplul unor jucători precum Steven Gerrard, care au venit tot de la academie, exact ca şi mine. " a declarat Spearing.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.