vineri, 27 aprilie 2012

Reina: ' Am evoluat mult faţă de ultimul sezon ! '

   Pepe Reina a acordat astăzi un interviu pentru LFC TV, unde a vorbit despre evoluţia echipei de pe Anfield în acest sezon.

   Goalkeeper-ul spaniol este de părere că formaţia antrenată de Kenny Dalglish a evoluat foarte mult în acest sezon, după ce aceasta a câştigat Carling Cup şi este implicată în finala FA Cup, având posibilitatea de a câştiga cel mai vechi trofeu de pe planetă.

     " Nu este niciun dubiu în ceea ce priveşte îmbunătăţirea formei noastre în acest sezon. Sezonul trecut am terminat pe locul şapte şi suntem aproape de aceeaşi finalizare şi în acest sezon, chiar dacă ne-am fi dorit să terminăm mai sus în clasament. "

     " Am câştigat un trofeu, ne-am calificat într-o cupă europeană, iar acum avem posibilitatea de a câştiga alt trofeu. Obiectivul nostru la începutul sezonului a fost calificarea în Uefa Champions League, însă cred că majoritatea ar fi ales câştigarea Carling Cup şi finala FA Cup, cu posibilitatea de a câştiga această competiţie. " a declarat Reina.

   Suporterii cormoranilor trebuie să se bucure de ultimele partide ale favoriţilor în acest sezon, printre care şi finala FA Cup, acolo unde vor juca împotriva lui Chelsea. Până atunci, Norwich City ne stă în calea unei victorii sâmbătă, începând cu ora 19:30.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.