duminică, 22 aprilie 2012

ANALIZA PARTIDEI: Liverpool 0-1 West Bromwich


   Una-i bună, cealaltă-i rea! După victoria cu Everton din FA Cup, toată lumea era fericită, ţac-pac, le-o dăm la West Brom de nu se văd, cine-i Chelsea să ne încurce în finala FA Cup ... uaahhh, din nou cu picioarele pe pământ după înfrângerea de astăzi.

   Înaintea meciului, cred că o singură dată m-am gândit la acest scenariu, cu noi care dominăm toată partida, iar West Brom ne execută cu un gol spre final şi rămânem cu morcovu-n cur. Aşa am şi rămas ... Hodgson a venit şi a avut parte de o primire călduroasă, iar din declaraţiile de după meci am văzut că nu se aştepta la o asemenea recepţie. Cred că e mândru acum pentru că le-a dat o mică palmă peste faţă celor care nu l-au simpatizat.

   Toate statisticile pe care le-am auzit din gura comentatorilor indicau o superioritate ridicată pentru noi. West Bromwich nu a mai câştigat pe Anfield de 45 de ani, nu au mai marcat un gol din acţiune împotriva lui Liverpool de prin '86 ... cam aşa arătau câteva informaţii cu privire la duelul de astăzi, totul ducând la o victorie clară a cormoranilor.

   În prima repriză am fost peste oaspeţi, dar nu am reuşit să ne concretizăm ocaziile avute la poarta lui Foster, care a fost înconjurat de mult, mult noroc, însă nu trebuie să dăm vina pe el aşa cum fac alţii. Dacă eşti bun, te pişi pe el noroc, pe bare şi pe tot ghinionul avut şi tot câştigi. Chiar dacă în partea a doua a meciului am avut ocazii mai mari, inclusiv cele două bare, nu am fost suficient de concentraţi la finalizare. Am văzut foarte multe faze în care jucătorii nu avea soluţii, preferând să înfunde mingea în bandă ... şi înfundată a fost! La golul lor, Glen Johnson a fost principalul vinovat, iar neatenţia şi-a spus cuvântul, însă mi s-a părut că Reina era prea flexat. Cred că dacă era atent putea să o prindă în braţe fără probleme, dar din reluări am văzut că se gândea la un şut în colţul lung al lui Odemwingie, care l-a executat, aducând frustrarea printre elevii lui Kenny. După gol, parcă au muţit aştia, împroşcaţi fiind cu rahat la cur. Nu am mai văzut nici o determinare, iar celebrele mingi lungi şi-au făcut apariţia, ceea ce m-a plictisit şi m-a cam enervat puţin. La un moment dat în timpul jocului mi s-a părut că un grup de suporteri a strigat "Sack Kenny Dalglish!", dar nu bag mâna în foc pentru asta. Oricum, la final huiduielile şi-au făcut apariţia, ceea ce mă face să cred că antrenorul scoţian va fi păstrat până la finalul sezonului, iar după asta, bănuiesc că va fi adus cineva mult mai competent.

   Cât despre jucători, unii au jucat bine, alţii prost. Reina m-a surprins în prima repriză, având nişte intervenţii foarte bune. Cuplul Henderson-Spearing nu e rău, dar mai trebuie lucrat. După părerea mea, Jordan Henderson a fost printre cei mai buni jucători de la noi. Îmi place la el că începe să preia din atribuţiunile lui Steven Gerrard. Uneori mai strigă la alţi jucători, mai cheamă atacanţii înapoi, le mai face semn fundaşilor laterali să urce şi astăzi a fost un coordonator de joc pentru noi, însă toate mingile ajungeau în bandă, unde singura soluţie era centrarea (nu e un punct forte al jocului lui cormoranilor din ultimii ani). Maxi Rodriguez nu este printre preferaţii mei şi cred că a făcut un joc slab. A cerşit acel penalty într-un mod ruşinos şi mă mir cum de a scăpat fără galben. Nu văd în el măcar o calitate care ar putea fi benefică jocului echipei.

   Jocul echipei ... hmmm ... nu prea mi-a plăcut în mare parte. Toate mingile în bandă sau dacă nu, mingi lungi spre Carroll. De ceva timp nu am mai văzut un contraatac ca cel din meciul cu Benfica (4-1 pe Anfield) sau o fază care să-mi placă la nebunie. În finalul partidei, când eram conduşi, tot mingi lungi şi pe noi scria: "Cerşetori de lovituri libere". Nu cu asta eram obişnuit, dar aştept finalul de sezon odată că m-am săturat.

   Ce să mai spun ... ne bucurăm la victorie şi plângem la înfrângere. Constanţa în rezultate ne lipseşte de ceva ani şi oricât încercăm, tot nu-i dăm de capăt. Caut soluţii toată ziua şi mă gândeasc la ceea ce ar trebui să avem ca să întoarcem odată roata la 180 de grade. Ca orice suporter, aştept finalul de sezon şi am încredere că în următorul campionat vom reveni acolo unde eram obişnuiţi, dar nu ştiu ce să mai spun. Arătăm ca o echipă de mijlocul clasamentului şi pentru asta vreau eu să se termine odată sezonul ăsta. Ne obişnuim prea tare cu mijlocul clasamentului, iar dacă pierdem şi câteva partide din ultimele rămase, putem termina sub locul 10. Vom vedea ... Ne vedem data viitoare!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.