miercuri, 4 aprilie 2012

Skrtel: ' Vreau mai multe '


     După ce a inscris de patru ori în acestă stagiune în care a avut şi evoluţii impecabile, Matin Skrtel nu îşi doreşte decât să continue sezonul în aceeeaşi notă.

   "Sunt cele mai multe goluri pe care le înscriu într-un sezon, asta pentru că de obicei nu prea înscriu.

   În primul sezon am marcat o singură dată, apoi în următorul sezon de două ori.

   În acest sezon mi-am propus să marchez de trei ori. Am marcat de patru ori şi sunt împăcat cu asta.

   Golul împotriva lui Cardiff nu a fost unul foarte spectaculos, dar unul special, pentru că l-am înscris într-o finala pe Wembley. Prietenii mei cu toţii au fost încântaţi, cu toţii m-au felicitat" a declarat fundaşul slovac.

   El a declarat şi că gândul unei noi finale pe Wembley îl încântă, dar mai întâi trebuie să câştige semi-finalele cu Everton. 

   Golurile înscrise de Skrtel au fost marcate în poarta următoarelor echipe: Bolton, Aston Villa, Brighton şi Cardiff.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.