sâmbătă, 21 aprilie 2012

Carroll are poftă de goluri

   Andy Carroll a declarat astăzi că se gândeşte mereu la marcarea unor goluri vitale pentru Liverpool în fiecare meci, aşa cum a făcut-o în partida cu Everton din semifinala FA Cup.

   Liverpool o va întâlni în această etapă pe West Bromwich Albion, iar înaltul atacant englez vrea să fie titular, cu speranţa că va marca împotriva echipei pregătită de Roy Hodgson.

     " Întotdeauna sunt încrezător, chiar dacă nu marchez sau nu joc. Am încredere întotdeauna în ceea ce pot să fac pe teren. "

     " Două goluri într-o săptămână este ceva bun pentru mine ... două goluri câştigătoare. Am muncit din greu în acest sezon şi acum îmi primesc recompensa, dar faptul că am marcat golul victoriei în semifinala cu Everton de pe Wembley, mi-a acordat un feeling nemaipomenit. " a declarat Carroll.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.