duminică, 8 aprilie 2012

ANALIZA PARTIDEI: Liverpool 1-1 Aston Villa


   Am aşteptat partida de ieri cu o oarecare indiferenţă ca să spun aşa. Prestaţia echipei din ultimul timp m-a cam dezamăgit, iar orice deznodământ al duelului cu Aston Villa era ca o bucurie pentru mine, însă speram totuşi să nu se termine la egalitate, ceea ce s-a şi întâmplat.

   Pot să vă spun că pentru mine, echipa nu a excelat în privinţa jocului, şi nu mi-a plăcut mai deloc cum am evoluat. Am văzut multe pase greşite, multe intenţii aiurite de a trimite balonul către un coechipier şi mi-a fost dat să văd cum datorită lipsei de soluţii ne tot plimbam în jurul careului oaspeţilor, uitându-ne după ceva care ne putea aduce un gol atât de aşteptat.

   Aston Villa mi-a plăcut. Am văzut în prima repriză nişte combinaţii frumoase ale lor, iar golul lui Herd a fost frumos. Acel tânărul jucător, Bannan, i-a scos mingea mijlocaşului australian, care a şi marcat. Drept să vă spun, chiar mă bucuram dacă mai marca formaţia lui Alex McLeish pentru că nu îmi doresc să retrogradeze. Ce-i drept, am avut şi noi ocaziile noastre, reuşind să punem în pericol poarta veteranului Given, care a avut câteva intervenţii foarte bune. Mă aşteptam totuşi să începem repriza secundă cu o dorinţă arzătoare de a marca, dar spre surprinderea mea, nici de această dată nu am practicat un joc bun, cu excepţia ultimelor zece minute în care am şi marcat. Cu ajutorul fanilor, jucătorii au pus presiune pe Aston Villa, care a cedat până la urmă în minutul 82, după ce Suarez a marcat. Dacă jucam aşa tot meciul (cum am făcut-o în ultimele zece minute), câştigam fără nici o îndoială.

   Acest egal nu ţine nici de cald, nici de rece. Cert este că Dalglish mai stă pe banca noastră şi nu cred că va pleca prea curând. Din punctul meu de vedere, Liverpool se cam duce în direcţia greşită sub conducerea scoţianului, iar acest lucru o simt şi pe propria piele. Înainte, eram disperat să ajung cât mai repede acasă pentru a urmări meciul favoriţilor, dar acum, nu mai simt aceeaşi atracţie faţă de club, mai ales faţă de jocul echipei. În meciul de ieri, la golul nostru, fratele meu s-a mirat şi mi-a spus: "Dar nu te bucuri?" ... eram indiferent ... Sper doar să se schimbe ceva la noi pentru că situaţia în care ne aflăm este jalnică. De fapt, eu tot sper de câteva luni bune să se schimbe ceva, şi nu se întâmplă nimic. Uitaţi-vă puţin la clasament! Dacă pierdem pe terenul lui Blackburn, iar Sunderland, Fulham şi Stoke reuşesc să obţină toate punctele, ajungem pe locul 11, ceea ce numesc eu o RUŞINE pentru un club aşa de mare. Vom vedea ce se va întâmpla la meciul cu Blackburn, iar până atunci vă doresc numa' bine! 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.