miercuri, 18 aprilie 2012

Carroll: ' Vreau să fiu titular tot timpul ! '


   Andy Carroll este într-o perioadă mai bună a carierei sale la Liverpool, după ce a reuşit să marcheze în ultimele două meciuri ale cormoranilor. Câteodată, Kenny Dalglish îl ţine pe banca de rezerve, ceea ce nu prea îi convine măreţului atacant englez.

   Big Andy a declarat că doreşte să fie titularizat mai mult la Liverpool, pentru că acest lucru îi sporeşte încrederea. Când se află pe banca de rezerve şi este introdus în ultimele zece minute, nu are cum să-l impresioneze pe antrenor (în opinia lui).

     " Am încredere în mine, iar dacă joc, voi marca multe goluri, însă nu pot face acest lucru dacă sunt introdus în ultimele zece minute. "

     " Ceea ce vreau eu este să fiu titular, pentru că atunci când nu joc, încrederea în mine scade. " a declarat Andy.

   Toată lumea ştie de problemele fostului jucător a lui Newcastle, în ceea ce priveşte băutura. Ex-antrenorul naţionalei Angliei, Fabio Capello, l-a şi atenţionat pe Andy să bea mai puţin, atunci când era pe banca selecţionatei celor trei lei.

     " Trecutul meu e trecutul meu. Mi-am schimbat stilul de viaţă de când joc pentru Liverpool şi îmi place aici. Lumea va bârfi, dar sunt doar zvonuri care circulă peste tot. Să fiu sincer, nici nu prea ies (prin cluburi). Eu ştiu că ceea ce se spune nu este adevărat, familia mea ştie acelaşi lucru şi clubul ştie acelaşi lucru. "

     " Ceea ce fac acum este să stau acasă, alături de prietena mea, uitându-ne liniştiţi la filme. " a mai adăugat atacantul lui Liverpool.

   Până acum, Andy Carroll a marcat 10 goluri în 51 de partide pentru Liverpool. 

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.