sâmbătă, 28 aprilie 2012

ANALIZA PARTIDEI: Norwich 0-3 Liverpool


   După un timp îndelungat în care am tot aşteptat venirea unei astfel de partide, iată că am avut parte de ea. O victorie mai mult decât meritată în care am practicat un fotbal bun, ştiind să tratăm fiecare moment al meciului. Nu-mi amintesc să fii făcut vreo greşeală care să ne coste, iar cel de la care se aşteaptă mai mult, şi-a spus cuvântul foarte clar ... jos pălăria în faţa lui Suarez!

   La începutul partidei simţeam că vom practica un joc care să ne aducă un rezultat pozitiv, dar trebuie să recunosc că Norwich a început mai bine jocul, dându-mi unele emoţii. Aveam posesia, dar combinaţiile lor ieşeau mai bine decât ale noastre, însă după 10-15 minute, totul s-a schimbat. Liverpool a pus stăpânire pe joc, iar Suarez a marcat două goluri care au înclinat foarte serios balanţa într-o singură direcţie. Din punctul meu de vedere, golurile au fost senzaţionale, mai ales al doilea. Ce să mai ... e jucător de clasă! După avatanjul obţinut, jocul cormoranilor s-a mai liniştit puţin, însă spaţiile au fost închise foarte bine de apărătorii lui Kenny, care nu le-au permis gazdelor să-şi creeze ocazii importante de a marca.

   În repriza secundă, îmi amintesc că Norwich a avut câteva cornere la început, însă Liverpool a stat bine la pândă şi a reuşit câteva contraatacuri care se puteau transforma în goluri. Shelvey a ratat nişte oportunităţi uriaşe, printre care s-a infiltrat şi o bară. Minutul 82 a adus şi cea mai frumoasă fază a meciului: gol Suarez de pe la 40-45 de metri ... absolut fantastic! Putea să-i paseze în dreapta lui Shelvey cred, care rămânea singur cu portarul lor, însă se ştie prea bine că atacantul sud-american ascunde înlăuntrul său nişte surprize pe care le dezvăluie din când în când. A fost meciul uruguayan-ului ... ce să mai comentăm atât!

   Jocul echipei a fost bun, combinativ, dar am observat în continuare că suferim uneori la finalizare. Cred că ceea ce ne lipseşte este valoarea lotului, care trebuie întărit în vară. Dacă am avea în echipă un Cavani alături de Suarez, un Hazard la mijloc pe dreapta şi un Adam Johnson pe stânga sau un Kagawa, altfel ar decurge faza ofensivă. Îmi pare rău că a plecat Babel care era un jucător periculos pe faza ofensivă, însă sper în continuare că la vară vom întări lotul cu ceva jucători buni. Astăzi i-am remarcat cel mai mult pe Bellamy (câteva treceri spectaculoase în stânga), Shelvey (bine că i-a acordat Dalglish o şansă ... prinde încredere), Henderson (viitorul Steven Gerrard) şi Suarez (no comment).

   Urmează partida cu Fulham în care Dalglish va odihni cu siguranţă cei mai importanţi jucători, dar tot trebuie să câştigăm. Astăzi nu a jucat Carroll şi nici pe bancă nu era. Comentatorul spunea că Dalglish l-a pedepsit, dar nu ştiu pentru ce. Aş vrea să aflu motivul pentru care a absentat, dar sunt sigur că-l vom vedea cu Fulham. Mă bucur enorm de aceste ultime partide din acest sezon. Sper că vom câştiga FA Cup pentru că Chelsea nu este cu nimic mai presus decât noi, iar spiritul cormoranilor trebuie să-şi arate colţii. Până data viitoare, You'll never walk alone! The Mighty Reds are here!

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.