luni, 23 aprilie 2012

Phil Neal dezvăluie ce ar putea salva acest sezon . . .


   În ciuda rezultatelor jalnice din Barclays Premier League, Liverpool a câştigat Carling Cup şi este în cursă spre câştigarea FA Cup, după ce va juca finala acestei competiţii împotriva lui Chelsea.

   Legendarul jucător al cormoranilor, Phil Neal, este de părere că un nou succes prin aducerea FA Cup pe Anfield poate salva acest sezon pentru cormorani.

     " În opinia mea, două trofee ar reprezenta o performanţă bună la finalul acestui sezon. Ştiu că fanii sunt frustraţi pentru că nu am reuşit să ne batem pentru un loc în primele patru echipe, dar dacă vom termina sezonul cu două cupe în cont, ar fi ceva fantastic. "

     " Am progresat în acest sezon. Tinerii jucători implicaţi precum Spearing sau Kelly au învăţat multe lucruri, pentru a le putea aplica în sezonul următor. Trebuie să ne îmbunătăţim rezultatele de pe teren propriu pentru a putea concura cu echipele de pe primele locuri. "

     " În acest sezon mi-am dorit să ajung pe Wembley cu echipa mea, iar Kenny a realizat acest lucru. Acum mergem să câştigăm FA Cup şi nu văd de ce nu am face-o. Hai să-i sprijinim pe băieţi! " a declarat Neal.

   Phil Neal este cel mai decorat jucător din istoria cormoranilor. Are peste 650 de aparenţe în tricoul lui Liverpool, pe durata a 11 ani. Singurul trofeu care îi lipseşte din palmaresul său ca şi jucător al echipei de la Melwood este FA Cup. Iată trofeele câştigate de Neal, ca şi jucător al echipei de pe Anfield: 8 - League Championship, 5 - Charity Shield, 4 - European Cup, 4 - League Cup, 1 - Uefa Cup, 1 - European SuperCup.

LFC ROMÂNIA | Comunitatea fanilor lui Liverpool din România © 2008.